Khamis, 23 Disember 2010

My Best Friend (단짝 ) part 2

sooo.......hari nie.....
.......saya akan mencerita tentang persahabatan saya dengan my best friend..........
...firstly....saya akan bagi tahu nama rakan2 saya.......
........1]lee nogami.....
.........2]vladmir lucifer....
..........3]tenqu khairull.....
...........4]oh chibi......
............5]hrozhen tendon.......
.............6]lek.........
................mereka merupakan my best friend saya dalam dunia nie......
.................lee nogami & vladmir lucifer  merupakan my best friend sya sejak dari kecil lagi...dari sekolah tadika hinggalah sekarang.............senang susah kami hadapi bersama..........
.................tenqu khairull pulak............kalau tak silap sya jumpa dia pada waktu sekolah tadika......lepas tu berjumpa lagi pada waktu sekolah rendah,waktu darjah 6........
......waktu sekolah menengah pulak...saya berjumpa dengan oh chibi..........yang peliknya,tiap kali dia menyapa saya........firstly....dia panggil nama saya...lepas tu dia pukul belakang badan saya....lepas tu pulak.....dia gelak....pelikkan......tetapi dia merupakan my best friend saya yang perempuan........
............................hrozhen tendon........dia sorang saja kawan yang kecil......dia merupakan junior saya,lee nogami,vladmir lucifer,tenqu khairull & lek........dia juga merupakan sorang pelawak.....sering saja buat lawak.......dia juga suka berlagak cool......tapi......tiap kali dia berlagak cool........dan sempat juga membuat lawak........
......................lastly.......saya berjumpa dengan lek.....saya berjumpa dengan dia pada waktu sekolah menengah......waktu tingkatan 3.......karenah dia juga sama seperti hrozhen tendon........tu saja yang saya ketahui tentang dia........
.....................so tu saja yang saya bagi....lain kali saya akan cerita lagi........bye....annyeong...... 
.........................{rain taengoo}.................